lördag 11 september 2010

Happy birthday to... me?

Idag har vi firat den yngsta flickans födelsedag. Hon fyllde år två dagar innan jag kom hit och skulle egentligen ha sitt kalas förra helgen, men det var så många som inte kunde komma då så... ja. Först åkte vi och spelade minigolf med hennes kompisar och jag är rätt säker på att jag förlorade. Stort. Det var någon sorts äventyrsbana och vi spelade 36 hål. Det tog nästan tre timmar eftersom vi var rätt så många och jag måste säga att jag verkligen inte blir klok på vädret här. Under de tre timmarna hann det vara regnigt, blåsigt och sommarvarmt.

Sen åkte vi tillbaka till huset. Åt pizza och plockmat, jag diskuterade Wizarding World of Harry Potter (verkar vara största snackisen i det här huset nu) med värdmammans syster och hennes man och sen blev det tårta. Först kom värdpappan med flickans tårta och vi sjöng Happy Birthday allihop. Sen började folk sjunga igen och jag tänkte "what the heck" och klämde i, men tänk er min förvåning då de kom ut med en liten chokladtårta med siffran 19 på. Hahaha, snacka om att jag kände mig lite borta!

Nu är det sju tjejer som sover över här och jag är glad att det inte är jag som har ansvaret för dem! Tror jag ska lägga mig och se på en film snart... Kanske se om några avsnitt av Avatar... Imorgon bär in till centrum för att träffa au pairer, shoppa och äta sushi!

2 kommentarer:

  1. Varsegod & grattis, hurra hurra ... jag må du leva uti hundrade dar.

    SvaraRadera
  2. Härligt bruden! Minigolf. :)

    SvaraRadera