onsdag 15 september 2010

But if you add those together you get... seven? That's not correct. No, that's correct but you should get two..."

Idag hade jag sovmorgon, men jag tog mig upp strax efter åtta ändå. Tog en dusch, åt frukost, strök lite kläder och drog in till city. Jag reste i en timme för att köpa vaniljsocker på Totally Swedish - en affär med svensk mat. Det var rätt dyrt, men jag köpte knäckebröd, min favoritsenap, Polly och vaniljsocker. Det är lustigt hur allt som är svenskt plötsligt har blivit jätteviktigt. Jag fick idén förra veckan att jag skulle laga raggmunk någon gång. Jag tror aldrig jag hade kommit på den idén hemma.

Jag hämtade barnen på skolan, sen skjutsade mamman dem till tandläkaren. Jag lagade mat och sen hjälpte jag den äldsta flickan med en onödigt invecklad matteläxa. Sen plockade jag undan, tittade på bilder med den yngsta flickan och gav henne ett bad.

Jag har skaffat ett extraknäck också. Värdpappan jobbar på ett företag som håller på med... marknadsundersökningar I guess? Iaf så får jag £90 för att stå vid en mack på tisdag och anteckna vad folk gör. Sweet!

Upptäckte nu på kvällen att min värdpappa spelar WoW. Vi är bara en enda stor samling nördar här.

3 kommentarer:

  1. Gav henne ett bad?? förvandlingen till svengelska har börjat, hihi ;-) Verkar som du trivs bra med familjen och allt =))

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, den började för länge sen! Men vad säger man då? "Badade"?

    SvaraRadera
  3. Du får nog anmäla dig till hemspråksundervisning! :o

    SvaraRadera