tisdag 29 mars 2011

Raawwwrrr!

Var på dåligt humör igår morse av lite olika anledningar. Tur då att man har awesome kompisar som skippar universitetet för att glo på dinosaurier i några timmar. Så, ja, spenderade måndagseftermiddagen på Natural History Museum tillsammans med Katie. Har ju redan varit där en gång, men dinosaurier är så coola så de tåls att se igen. Plus att vi tittade på lite nya saker. När muséet stängde tog vi oss till Chinatown där Katie guidade mig genom alla restauranger (vilka som var bra, vilka som var dåliga och vilka som serverade sjukt stora portioner) innan vi slog oss ner på ett kinesiskt café.

Har många tankar kring nästa år just nu och det var skönt att släppa det i några timmar. Skönt också att man har världens bästa värdföräldrar så vi kunde prata igenom det på kvällen.

Annars har jag inte så många planer för den här veckan. Imorgon ska jag tvätta håret på morgonen, handla och tvätta (tre saker som jag av någon outgrundlig anledning ser jättemycket fram emot?) och på torsdag blir det Hamleys med Martina.

1 kommentar:

  1. Goa unge.... Jag hoppas att det inte var jag som triggade igång det dåliga humöret genom att snacka om kommande år... Det var verkligen inte meningen i så fall. Puss och kram.

    SvaraRadera