torsdag 10 mars 2011

Min musik.

Segtorsdag. Sitter med en kopp te och kakor och tycker att det ska bli fredag. Eftersom jag har tråkigt ska jag göra en lista på mina fem favoritlåtar just nu:

Amanda Palmer - Astronaut:


Amanda Palmer - Guitar Hero:


Dr Horrible's Sing-Along Blog - A Man's Gotta Do:


The Ark - Echo Chamber:


The Gregory Bothers (+ Charlie Sheen) - Winning:


Jag var tvungen att sätta en gräns på hur många Amanda Palmer-låtar jag fick välja. Köpte skivan Who Killed Amanda Palmer? förra veckan och fråga mig inte varför det tog mig så lång tid.

Nu ska jag dra och hämta barnen!

3 kommentarer:

  1. Amanda Palmer + Charlie Sheen = Winning!

    Seriöst, jag tror jag har lyssnat på Charlie Sheen-grejen 40 ggr sen den kom upp on teh interwebz, haha

    SvaraRadera
  2. Och jag vet att du tyckte att jag skulle lyssna på hennes soloskiva när den först kom ut. Varför tvingade du mig inte?? Så många år utan så bra musik... Har du hört hennes nya singel?

    Gregory Brothers <3 Fast jag har Backing Up på hjärnan nu...

    SvaraRadera
  3. *sjukt efter*

    Det är inte lätt att tvinga dig till saker ska du veta! "Lyssna på det här!" "Okay" --Ett år senare--
    "Fan vad bra!"
    Självklart har jag hört den! Så rätt och riktig, haha. Dock är resten av skivan meh.

    SvaraRadera