fredag 13 augusti 2010

Jag kollar upp antalet dagar imorgon. Lovar.

Nu är jag hemma igen. Jag var faktiskt hemma i onsdags också, men hann i princip bara äta, duscha och sova innan jag åkte iväg igen. Så för er som inte har hängt med (god knows I haven't):
fredag - tisdag: kompis i Helsingborg
tisdag - onsdag: Harry and the Potters spelning i Växjö
onsdag - torsdag: hemma
torsdag - fredag: HatP i Stockholm

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om spelningarna förutom att det var helt awesome. Det kanske inte är det största som har hänt i mitt liv (höhö *inside joke, inside joke*), men det var det roligaste jag har haft på mycket länge och jag hoppas att jag får göra om det snart. Harry and the Potters live är något som alla HP-nördar borde uppleva. Hur ofta får man hoppa och sjunga Smells Like Harry Potter (Smells Like Teen Spirit med ny text om du inte förstod. Refrängen är "Harry Potter" om och om igen) tillsammans med hundra andra nördar och känna att just nu är vi de coolaste människorna i världen?

Jag är trött, har ont i fötterna, tänker på småländska (jag jobbar mig uppåt - i förrgår var det skånska), men så ska det vara. Jag luktar åtminstone inte svett längre.

(Bild från Växjö. Det var betydligt mer drag i Stockholm, men jag tog inga bilder där.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar