måndag 23 augusti 2010

9!

Hah, tiden går alldeles för snabbt för att jag ska hinna med allt! Jag har också jättesvårt att komma på vad jag ska skriva här eftersom nästan det enda jag tänker på just nu är Harry Potter och eftersom de flesta som läser den här bloggen än min släkt tror jag att folk börjar bli lite trötta på det ämnet. Jag nöjer mig med att säga att jag är så sjukt glad över att vara en av den svenska fandomen och vi är så sjukt bra. Eftersom min hjärna inte verkar fungera helt normalt nu kommer de senaste dagarna i punktform:

- Jag har försökt fixa Illustrator på min laptop och svurit över internet och Norton Antivirus om vartannat.
- Jag har inte jobbat på varken blogglayouten eller det skivomslag jag har fått i uppdrag att göra som ett resultat av ovanstående punkt.
- Jag har varit i Uppsala och firat mitt kusinbarns 1-årsdag.
- Jag har åkt tåg <3
- Nu när jag är hos min mamma och faktiskt har tillgång till Illustrator har jag idétorka. Jag tror jag ska göra mig en kopp te och läsa istället.

Exciting stuff!

3 kommentarer:

  1. 9 dagar? Det är ju helt galet! Är du nervös? :)

    SvaraRadera
  2. Det är olika från dag till dag. Just nu är jag skitpepp! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, jag kommer ihåg att jag var skitnervös varannan dag och aspepp varannan :D

    SvaraRadera