lördag 14 augusti 2010

18!

Idag sov jag till 11 och det var så skönt! För att inte drabbas helt av post awesome depression och sitta och uppdatera facebook hela dagen sysselsatte jag mig med lite pyssel och åkte sen in till stan för att träffa två kompisar. Jag hade tänkt att vi bara skulle slappa i domkyrkoparken, men eftersom det idag var gratisfestival slutade det med att jag träffade sjukt mycket folk (varav många jag inte sett sen studenten) och kom inte hem förrän 23:45.

Nu är jag grymt trött och ska upp hyfsat imorgon för att åka till Kolmården. Enda anledningen till att jag skriver det här är för att jag skrev att jag skulle räkna efter hur många dagar det är kvar. Jag hoppas att jag kan uppdatera med något vettigare imorgon.

3 kommentarer:

  1. Hejja, två dagar i rad! ;)

    SvaraRadera
  2. Det finns Karamellkungen (eller ja, Candy King) för typ 70p/hg eller £3 för en burk på Wilkinsons!

    SvaraRadera