måndag 2 augusti 2010

30 dagar kvar!

Här börjar nedräkningen tills jag åker till London för att jobba som au pair. Jag tänkte börja igår, posta varje dag och därmed klara BEDA (blog every day in August, startat av Maureen Johnson), men så blev det inte.

30 dagar. Jag känner mig lite stressad, så som man känner sig när man har glömt något men inte vet vad. Det känns som om jag borde göra något för att förbereda mig, men det är lite för tidigt för att börja packa än.

Dagens aktiviteter:
- Frukost framför repris av Cityakuten
- Dusch
- Pyssel
- Middag
- Pyssel

Jag hade tänkt städa, men jag letade reda på en massa Mario och Zelda sprite sheets igår och tiden flög iväg när jag lekte med mina pärlplattor och lyssnade på soundtracket till Majora's Mask för nostalgins skull (yup, I am that much of a nerd). Hoppas på lite bättre väder imorgon så att man kan åka in till stan och hitta på nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar