söndag 29 augusti 2010

3! (ohmygodholycrap)

Den här helgen har mest spenderats med kompisar. I fredags färgade jag först håret, sen gick jag till affären för att hämta ut och posta paket. Efter det drog jag in till stan och såg Toy Story 3 i 3D med bästaste Zacky :D
Min åsikt om 3D-film är att det är fånigt när de försöker klämma in så många häftiga 3D-effekter som möjligt när det inte tillför något till handlingen, och meningslöst när det inte finns några häftiga effekter (Toy Story...). Filmen var bra, men vi kunde lika gärna sett den i 2D (förutom att den då bara visades på svenska). Den coolaste effekten var Disney-loggan, men vi fick iaf ett par supercoola glasögon!

Igår mötte jag upp med lite kompisar på stan. Det var varmt så länge solen låg på, men när den försvann värmde vi oss med vaniljlatte på Espresso House.

Idag har jag firat min födelsedag i förskott tillsammans med familjen. Jag fick massamassa strumpor (hahahahahaha), massamassa godis, datorväska och digitalkamera! Jag har också fått en receptbok av min kompis Pernilla och det här supersnygga halsbandet av Zacky:


Gah, jag kommer sakna folk! Imorgon blir det packa och sen middag hos pappa.

4 kommentarer: