onsdag 4 augusti 2010

28!

Eftersom jag ändå misslyckades med BEDA kände jag ingen press att posta igår ;)

Igår gjorde jag iaf lite nytta och städade mitt rum. Jag gick igenom och sorterade alla saker jag tog hem från mitt skåp och som har legat på mitt golv sen studenten, samt alla skisser och papper från projektarbetet. Jag tror faktiskt inte att mitt golv har varit stökfritt sen jag började med projektarbetet. Det är skönt att kunna gå överallt igen.

Idag vaknade jag hyfsat tidigt och åt faktiskt frukost innan Cityakuten. Detta brukar annars vara en stående punkt på mitt schema (jag gillar rutiner). Sen tog jag en dusch och drog in till stan för att träffa lite folk. Jag hade lite tid att ta död på så jag bestämde mig för att gå till Espresso House och köpa nåt så länge. Jag har hört mycket gott om chai latte så jag tänkte "varför inte?" och köpte en. Inget bra beslut. Jag kunde inte ens dricka upp hela. Ovärt.
Sen träffade jag Tobbe och Anna. Vi spenderade drygt tre timmar på Burger King (alla coola kids hänger där!) där vi pratade en del om skillnader mellan Sverige och England. Som hur toaletterna där inte spolar ordentligt, att de tycker chips är mat och att de inte har någon motsvarighet till lördagsgodis. Sen åkte jag hem.

Vad har du gjort idag? (jag vill ha kommentarer på den här bloggen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar