tisdag 24 maj 2011

Kompis, det går bra nu.

Hade en supermysig helg med bl a picknick på Hampstead Heath för att fira Alex. Åååh, vad jag är avundsjuk på Hampstead au pairerna! Visst, Greenwich Park är fint, men Hampstead Heath!!

Den här veckan har varit rätt lugn än så länge. Mycket tvätt, har börjat titta på Pushing Daisies, fått vara häst, spottat körsbärskärnor och gjort kullerbyttor på Blackheath. Jag hade ordnat så att jag skulle sluta tidigare imorgon för att gå och se The Mountain Goats spela i Camden, men nu hampar det sig så att båda flickorna ska hem till kompisar efter skolan så jag är i princip ledig hela dagen! Gillar när mitt liv flyter på så bra.

För övrigt så får Tom Milsoms låt Song for the Painfully Indie fortfarande mig att skratta:


You haven't got a different sound
You aren't part of the underground
You haven't been together long
So try to write some bloody decent songs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar