onsdag 18 maj 2011

Bigger on the inside.

Mmm, måndag var nerdtastic. Släpade mig upp ur sängen onödigt tidigt för att ta tåget+tuben till Kensington och träffa Stephen, Katie och Katies kompis Aimee klockan 11. Vi var lite tidiga till Doctor Who Experience som är ett interaktivt äventyr/utställning. Man fick inte ta bilder under ävertyrsdelen, och jag tänker inte spoila något, men det var flera gånger då vi faktiskt hoppade upp och ner av excitement eller bara glodde på varandra i utter amazement (ber om ursäkt för svengelskan där). Bästa nördiga grejen jag gjort någonsin. Troligen.



"This may look like an ordinary egg whisk..." In what universe is that ordinary??





När hungern tillslut började överrösta nördigheten (ganska bokstavligt talat då det gällde vissa magar) övergav vi utställningen för Pizza Express. Jag och Katie hade köpt varsin sonic screwdriver och var väldigt roade av det faktum att man behövde en skruvmejsel för att sätta i batterierna.

Efter pizza drog jag och Stephen hem till Katie där vi hjälpte henne med att packa, filmade en vlogg och tittade på Community.

1 kommentar:

  1. Superhjälte-Malin, du vet väl att du har en kanin med superkrafter? Han har börjat använda sitt vänstra ben lite igen!!! :)

    SvaraRadera