söndag 15 maj 2011

Countdown.

1 dag till the Doctor Who Experience

10 dagar till the Mountain Goats

26 dagar till mamma och Anton kommer och hälsar på

57 dagar till Florida

Så det är lite planer jag har den närmaste framtiden. Vad gäller längre fram, nästa år för att vara exakt, så kan jag inte fatta att jag har glömt att nämna det på bloggen, men jag har förlängt och ska stanna här ett år till. Jag har lärt känna alldeles för många asgrymma människor (som ska bo i London nästa år) för att flytta härifrån och mest troligt aldrig bo i samma stad som dem igen, om ens samma land. Så är det.

4 kommentarer:

  1. ... 116 dgr. kvar till 20-årsdagen =)

    SvaraRadera
  2. Å 15 minuter tills fläskpannkakan är färdiggräddad och jag är vrååålhungrig!!!

    SvaraRadera
  3. JAAAAA! Ska du bo kvar hos familjen? :))

    SvaraRadera
  4. Japp. Samma plats samma allt :)

    SvaraRadera