lördag 27 november 2010

Förbättring i bloggandet.

Känner mig lite... meh idag. Alla springer runt och är mer eller mindre förkylda här så jag hoppas att jag inte blivit smittad.

Igår kom värdfamiljens vänner hit. Choklad kastades över hela vardagsrummet och sen somnade halva sällskapet framför Doom. Idag ska de in till stan för att se musikalen Oliver. Jag hade tänkt åka in tillsammans med Jana för att göra lite julshopping, men då jag har känt mig hängig hela morgonen orkar jag inte riktigt med allt folk som kommer vara på stan. En varm dusch och sen filmer och WoW på det låter mycket mer lockande. Jag tror inte jag har haft en hel slappdag på flera veckor.

Stora nyheter hemifrån också: vi har köpt ett hus! Blir att flyttpacka när jag kommer hem över jul och sen i mars flyttar pappa, Anna, Theo, Anton och jag till Jakobsdal. Excited!

1 kommentar:

  1. Hejja hejja!! Blogga mera! :)) Jag hoppas att du känner dig piggare idag Skruttan.

    SvaraRadera