onsdag 30 november 2011

Mat och hår (inte tillsammans). Och en sång.

Jag har samlat på mig en del bilder på mat den senaste tiden, så här kommer ett smakprov (höhö) på vad jag stoppat i mig:


När pappa, Anna och Anton var här åt vi på restaurang. Det följde med en liten pastabit på min pizza.


Steak sandwich på Brick Lane. YUMMY!


Vad vore Brick Lane utan en cupcake?


Idag åkte jag hem till Katie och hjälpte henne färga håret. Hon bjöd mig på paj som tack för hjälpen PLUS DEN HÄR OTROLIGT GODA CHOKLADMACKAN. Godaste mackan NÅGONSIN.


Efter att jag hade färgat Katies hår smetade jag i lite av den blåa färgen i mitt hår. Resultatet blev inte så blått som jag hoppades, men det kommer tvättas ur rätt snart ändå. När jag blir blond igen efter jul då ska ni få se på grejer!

Sen hade jag inget mer att säga om den saken. Just nu knarkar jag den här låten.

2 kommentarer:

  1. Nu längtar jag!! :)

    SvaraRadera
  2. Och nu funkar det helt plötsligt hur bra som helst att kommentera.... Kan det vara för att jag bytt till Firefox kanske!?

    SvaraRadera