onsdag 28 september 2011

Brunch, whiteboard och picnic.

Lite bilder från förra veckan.

På torsdagen åt jag bruch med Anneli. Så mycket pannkakor! Så mycket bacon! Jag dog bacondöden.


När vi var mätta och jag hade införskaffat sticknålar på John Lewis blev det parkhäng.



På fredagen jobbade jag endast på morgonen så framåt eftermiddagen drog jag hem till Katie på en stickdejt. Stephen dök upp, vi åt världens godaste middag (för det gör man som oftast hos Katie) och det slutade med att vi sov över där. Sånt här ritas det på whiteboarden framåt midnatt (Jag och Stephen i vårt slott. Stephen är bitter för att han inte fick vara awesome. Längre fram fick jag även pengar och en parabol):


Vi åkte därifrån rätt tidigt på lördagmorgon, Stephen till Birmingham och jag hem. På kvällen kom Anneli på besök och vi hade tacospicnic med svensk cider på vardagsrumsgolvet eftersom matrummet renoveras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar