måndag 12 september 2011

Att fylla år.

Mina födelsedagar är lite knasiga sen jag flyttade till London. Eftersom jag firar min "fejkfödelsedag" med familjen hemma i Sverige innan jobbet börjar tycker jag inte att min riktiga födelsedag är särskilt viktig. Den yngsta flickan tyckte jag var helt knäpp som inte hoppade upp och ner av glädje två dagar innan. Jag hade lite planer som inte riktigt funkade, men det blev en härligt slapp dag. På kvällen firade jag och flickorna med pizza och glass och i present fick jag en liten Hedwig-figur med tillhörande klistermärken, samt ett presentkort av mina värdföräldrar.

På lördagen åkte jag till Coventry. Jag och Stephen gick ut och åt på kvällen, annars spenderade vi en stor portion av helgen med att spela ett stört svårt Sagan om Ringen-spel tillsammans med Stephens lillasyster och hennes pojkvän. Vi blev uppätna av Honmostret trots att Sam offrade sig gång på gång.


Nu kan jag alltså räkna tre firanden av min födelsedag: ett med familjen, ett med flickorna och middag med Stephen. Det verkar dock som det finns mer planerat... Eller som Stephen uttryckte det "not so much plans rather than intentions." Spännande!

1 kommentar: