måndag 6 juni 2011

Swings and roundabouts.

Är lite upp och ner just nu:

Har varit ledig en vecka eftersom barnen har varit hos mormor och morfar. Gjorde inte så mycket: gick en sväng på stan med Martina, tog en tur till Camden market, umgicks med Stephen och njöt av det fina vädret. Nu har jag dock rejält med tvätt att ta hand om och det regnar (något som det har gjort konstant i 24 timmar nu) så jag har inte plats att hänga allt för att torka. *grumble grumble*

Jag och mina kompisar blev inbjudna av Paul och Joe från Harry and the Potters att gå på en specialvisning av Deathly Hallows pt. 2 på LeakyCon. Tyvärr så missade de deadlinen för att skriva upp namn på gästlistan. Visst, vi har ju inte förlorat något, men det var ändå rätt synd.

Till helgen kommer mamma och Anton på besök och vi har planerat musikal och marknad och annat skoj. Ser ändå inte jättemycket fram emot helgen eftersom Stephen flyttar tillbaka till Coventry på lördag. Känner mig rätt lagomt töntig (speciellt eftersom han ska till London över dagen redan nästa tisdag), men det kommer bli väldigt tomt utan honom här. Men men. Familj, musikal, annat kul.

Det verkar som om det ska sluta regna nu.

1 kommentar:

  1. Skruttan... Vi ska fixa godis och ostbågar i massor. Det gör susen för ledsna hjärtan. Och du; Du är inte töntig!!! Du är kär och det är väl alldeles underbart! :)Puss

    SvaraRadera