torsdag 16 juni 2011

Finbesök.

Förra helgen kom mamma och Anton på besök. Det blev marknader och musikal och lite museum. Jag shoppade Frogs och Nosferatu (1979) på Forbidden Planet, en Wombats-skiva, ett linne på Brick Lane market och en jättefin klänning på Dorothy Perkins (som mamma bidrog med lite pengar till) som jag ska ha på LeakyCon. Kanske laddar upp en bild när jag har fixat skor också. Vädret var fint förutom på söndagen, då det regnade och jag envisades med att gå runt i mina trasiga Converse.







Som ni ser så var det Wicked vi såg och jag blev lite smått förälskad. Otroligt bra musikal! Jag älskar musiken och storyn och hur karaktärerna utvecklas och hela temat med att det finns två (eller flera) sidor av varje historia. Se den! Katie och jag har nördat tillsammans över internet nu och jag tror vi kan räkna med många spontana duetter när vi ses i höst. X-men såg vi också, men den blev jag inte lika imponerad av.

3 kommentarer:

  1. Tack igen för en underbart härlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. ååååh, älskar wicked musikalen!! <3

    SvaraRadera
  3. Låter härligt & ser mysigt ut! Jag har ett par Converse i strl 42, nåt för dig kanske ... ;)

    SvaraRadera