tisdag 15 februari 2011

Vad jag har gjort i februari...

Wow, nu ligger jag verkligen efter med uppdateringarna. Jag har helt enkelt antingen haft för mycket att göra eller varit för trött för att skriva här. Förra helgen (som i 4/2-6/2) spenderades bl a med Oscar, Linnea, Elin och Sean som var på besök från Stockholm. Lämnade huset klockan 12 på fredagen, trodde att jag bara skulle vara borta några timmar och kom bara tillbaka två gånger under helgen för att duscha och ta på mig rena kläder (kan tillägga att jag varken jobbade på fredagen eller måndag morgon, annars skulle det ha varit ganska illa!).

Veckan innehöll en hel del pyssel och lite pizzabak. Den yngsta flickan stukade sin fotled 3/2 så hon har varit tvungen att gå med kryckor. Ojojoj, så mycket jag inte har hunnit berätta!




Galactic Glue! With space debris! Coolest glue in the galaxy!

Fikade semlor i fredags och i söndags var det en Harry Potter Alliance-grej, men här är lite av vad som hände på youtube gatheringen i lördags:




Igår var det alla hjärtans dag och jag och Stephen, som jag träffade på den förra youtube/nerdfighter gatheringen och numera kallar min pojkvän, gick en lång promenad genom London som vi avslutade med varm choklad på Hotel Chocolat.

Nu är det tillbaka till en vanlig arbetsvecka, men nästa vecka väntar ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar