onsdag 1 februari 2012

Dags för en uppdatering.

Jag känner att det börjar bli dags för en uppdatering nu. Det finns en himla enkel anledning till att jag inte har skrivit så mycket här och det är för att jag helt enkelt inte har gjord så mycket som känns värt att skriva om.
Jag tog en tur till British Museum tillsammans med Katie och hennes pojkvän och i måndags åkte jag och Anneli till Richmond för att promenera och få lite frisk luft (bilder kommer snart!). Förutom det har jag mest jobbat och fikat.

Och tittat på Community. Jag har enligt konservativa uppskattningar spenderat 1,000,000 timmar med att titta på Community. Och givetvis tycker jag att Abed är ungefär den bästa karaktären som någonsin har skapats under mänsklighetens historia.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Igår såg jag färdigt säsong två. Resultat blev tre drömmar där jag hånglade med Han Solo-Abed. Jag klagar inte.


Jag hade ingen poäng med den här uppdateringen egentligen. Jag ville bara ha en ursäkt att spendera en timme med titta på Abed gif:ar. kthnxbye.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar: